سلدا|مایع چند منظوره

ساخت وبلاگ

 استفاده از اسپری لکه بر مبل :

اسپری لکه بر مبل در زمینه نظافت کمک بسیار بزرگی به شما می کند که در ادامه توضیح می دهیم.تمیز کردن مبل ها سخت است. شما به راحتی نمی توانید آن را تمیز کنید و یا حتی لکه های ان را با یک دستمال مرطوب از بین ببرید. به خصوص در زمانی که بر روی مبل شما نوشیدنی که سخت پاک شود بریزد.تمیز کردن منظم مبل شما با اسپری لکه بر مبل می تواند طول عمر آن را تمدید کرده و کمک کند تا بهترین ظاهر خود را حفظ کند. این یک راه حل مفید برای ماندگاری مبلمان شما است. به شما قول می دهیم که اسپری لکه بر مبل دارای مواد غیر شیمیایی سخت بوده و به جنس و تار و پود مبل شما آسیب نمی زند. اسپری لکه بر مبل آلودگی ها و کثیفی ها را پاک می کند و از بین می برد. 

تعداد دفعات استفاده از اسپری لکه بر مبل

تمیز کردن مبل خود به این بستگی دارد که چند بار از آن استفاده می کنید و نحوه پاک کردن مبلمانتان با چیست و یا چگونه انجام می شود. همچنین بستگی به نوع مبل و نوع متریال آن با روکش کف دارد. در هر صورت مبل شما باید مرتباً تمیز شود و این تمیز کردن با اسپری لکه بر مبل به راحتی و درستی انجام می شود تا در حالت بکر و سالم نگه داشته شود.برای اینکه از اسپری لکه بر مبل استفاه کنید، اول بهتر است که سطح مبل را از گرد و غبارهای پاک کنید. همچنین بهتر است که با استفاده از یک دستمال تمیز را برای از بین بردن مواردی که ممکن است بر روی سطح مبل چسبیده باشد امتحان کنید. تا در زمان استفاده از اسپری لکه بر مبل بتوانبد به راحتی و بدون سختی کار خود را انجام دهید.

جنس مبل و اسپری لکه بر مبل

بسته به اینکه پارچه مبل شما از چه موادی ساخته شده است ، نحوه تمیز کردن آن با اسپری لکه بر مبل متفاوت است.تولید کننده دستورالعمل های مهمی را برای تمیز کردن مبل شما با اسپری لکه بر مبل در اختیار قرار می دهند. بهتر است که برای شروع کار خود یک کار مفید را انجام دهید و آن این است که قسمتی کوچکی از مبل را در نظر گرفته و اسپری لکه بر مبل را به روی آن بزنید. بعد از اسپری کردن چند لحظه ای صبر کنید و بعد از آن نواحی مرطوب شده را با یک دستمال مرطوب نمایید. این کار باعث می شود که در واقع یک تست انجام  دهید تا ببینید که با استفاده از اسپری لکه بر مبل آسیبی به مبلتان وارد نمی شود.بعد از آن می توانید از اسپری لکه بر مبل برای تمامی نقاط مبلتان استفاده کنید.

مهمتر از تمیزی که با اسپری لکه بر مبل  ایجاد می شود این موضوع است که بعد از اسپری لکه بر مبل ، یک پوشش محافظ در روی پارچه های شما ایجاد می شود ، بدین معنی است که گرد و خاک نمی تواند به آن بچسبد. امیدواریم این مقاله به شما در تلاش برای تمیز کردن مبل هایتان با استفاده از اسپری لکه بر مبل کمک کرده باشد..

سلدا|مایع چند منظوره...
ما را در سایت سلدا|مایع چند منظوره دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : selda selda بازدید : 144 تاريخ : شنبه 26 بهمن 1398 ساعت: 12:59

خبرنامه